A „Foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében” projekt a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Önkormányzat és a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal konzorciumi együttműködésével valósul meg.
A projekt alapvető célkitűzése a foglalkoztatás növelése, a munkanélküliség és a munkaerőhiány csökkentése, a hátrányos helyzetűek foglalkoztatottságának javítása, a vállalkozások versenyképességének erősítése, a területi egyenlőtlenségek mérséklése.
A munkavállalóra vonatkozó alapvető jogszabályi feltétel, hogy regisztrált munkanélküli legyen, megyei lakos (nem nyíregyházi) és valamelyik célcsoportba besorolható. Ezeket a lakhely szerint illetékes foglalkoztatási osztály vizsgálja TAJ szám szerint, a jogosultsági kritériumoknak történő megfelelésnek az előzetes levizsgáltatását mindig ajánljuk a munkáltatónak (hogy feleslegesen ne dolgozzon a munkaerőigény dokumentumokkal, meg ne várjanak heteket, mire megtudják, hogy esetleg nem is felel meg a követelményeknek az adott munkavállaló). Ezen kívül a visszafoglalkoztatás egyértelmű kizáró ok. Alapvetően cégek, vállalkozások, egyéni vállalkozók igénye erősíti a gazdaságfejlesztési céljait a projektnek, de nincsenek egyébként kizárva a pályázatból az egyéb intézmények, egyesületek, alapítványok, önkormányzatok.
A kiemelt munkaerő-piaci program keretében jelenleg 5+2,5 hónapra szóló 100%-os intenzitású bér- és bérköltség támogatások igényelhetők a célcsoportnak megfelelő, megyei lakosú potenciális munkavállalók foglalkoztatása céljából.
A foglalkoztatási támogatások igénylésével kapcsolatos további információért, a munkaerő igényléséhez szükséges dokumentumcsomagért keressék bizalommal a Paktumiroda munkatársait!
Tel.: +36-42/315-435
E-mail: paktumiroda@szszbmo.hu
Személyesen: 4400 Nyíregyháza, Benczúr tér 7.
A munkaerőigényléshez szükséges benyújtandó dokumentumok elérhetőek az alábbi linken is: http://szabolcsipaktum.hu/paktum2/dokumentumok/
További információt a csatolt dokumentumokban találnak.